czwartek, 20 lipca 2017

Kokosowe crumble z borówkami i brzoskwiniami :)


Kochani!

Dziś będzie ekspresowo, bez zbędnych wstępów, gdyż pisze do Was z wakacji i niestety nie mam czasu na długie posty. Dzieci chcą biegać, skakać, latać, pływać...więc sami rozumiecie, że mama z telefonem przy nosie nie jest miłe widziana ;)

Oglądając moje zdjęcia na Instagramie (mój profil znajdziecie tutaj), a konkretnie posty przedstawiające właśnie kokosowe crumble, prosiliście mnie o podanie przepisu. Dlatego dziś spełniam prośbę i wrzucam tajemną recepturę na ten nieskomplikowany ale przepyszny deser ;)

Inne wersje owoców pod kruszonką znajdziecie tutaj i tutaj:)

Na 4-6 porcji (zależy jakimi pasibrzuchami jesteście ;) będziemy potrzebować:
110 g mąki
100 g masła (miękkiego)
50 g wiórek kokosowych
50 g brązowego cukru
2-3 brzoskwinie
200 g borówek

Owoce myjemy. Brzoskwinie możemy obrać ze skórki, choć niekoniecznie. Usuwamy pestki i kroimy na plasterki. Układamy płasko w wysmarowanych masłem naczyniach do zapiekania (może być jedno duże, mogą być mniejsze kokilki na pojedyncze porcje). Na wierzch wysypujemy borówki. Posypujemy odrobiną cukru. Z pozostałych składników zagniatamy kruszonkę i wykładamy na wierzch owoców. Zapiekamy przez ok. 20 minut w 175 stopniach.
Gotowe :)

Smacznego!
Bati



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger