czwartek, 8 czerwca 2017

Wesele - 20 eleganckich sukienek :)


Dzień dobry :)

Sezon weselny w pełni. Wiele z nas wybierze się w tym roku na wspaniałe uroczystości ślubne i weselne, i wszystkie oczywiście będziemy miały problem, co na siebie założyć ;)
Ja wyznaję w tej kwestii kilka podstawowych zasad. Nie twierdzę naturalnie, że Wy także musicie się do nich stosować, ale jeśli pragniecie, aby Wasz strój był wygodny, niewymuszony i pasował do okoliczności, to rzućcie okiem poniżej. Może zastosujecie moje rady :)

1. Drescode narzucony przez Parę Młodą - zdarza się, że Nowożeńcy na zaproszeniach sugerują strój, jaki obowiązywać będzie na przyjęciu (kolor, dodatki, styl itp.). Z szacunku do nich i żeby nie wyglądać na weselu jak "kwiat przy kożuchu" spróbujmy zastosować się do prośby.

2. Ponadczasowe wytyczne - Panie nie zakładają kreacji w bieli, żeby nie konkurować z Panną Młodą. To ona ma być gwiazdą tego dnia, a my tylko jej tłem. Unikajmy także czerni, bo choć na co dzień kojarzy nam się ona z klasyką i ponadczasowością, to akurat tego dnia nie jest ona najbardziej odpowiednią.

3. Zróbmy wszystko, aby było nam wygodnie - wesele trwa przecież bardzo długo, zdarza nam się potańczyć ;) Postarajmy się ubrać tak, aby nie męczyć się w niewygodnym stroju, zbyt wysokich szpilkach, czy za ciasnym kapelusiku.

4. Dostosujmy strój do miejsca - w naszych czasach tradycyjne wesela na klasycznych salach to już wcale nie taki oczywisty standard. Często przyjęcia odbywają się w plenerach, na plaży, w kameralnych restauracjach czy klubach. Oczywiście mamy także sytuacje, gdy wesele ma miejsce w pięknej sali na zamku, w operze, czy eleganckim hotelu. Postarajmy się dobrać kreację tak, aby wyglądać odpowiednio w danym miejscu i czuć się komfortowo nawet po 5 godzinach szaleńczych tańców na stole. Na plażę nie zakładajmy sukni z cekinami i szpilek, a do zamku zwiewnej sukni na ramiączkach w haftowane kwiaty. Spróbujmy wczuć się w nastrój miejsca i załóżmy coś zgodnego z klimatem.

5. Jestem fanką długich weselnych sukni. Moim zdaniem są one wyjątkowo eleganckie, wbrew pozorom wygodne w trakcie zabawy i zakładając je nie ryzykujecie popełnienia modowej gafy. Jeśli jednak preferujecie nieco krótsze fasony, to zapraszam Was tutaj. Ja ostatnie dwa wesela przetańczyłam w sukni marki Simple, którą widzicie na głównym zdjęciu :)

Miłej zabawy Kochane :)
Wasza Bati

Mango, haftowana suknia z lejącej tkaniny, cudowna na zabawę na plaży, ja choć nie mam żadnego wesela w planach, to chyba kupie ja tak po prostu na lato ;) 299,90 zł, klik

Mango, przepiękna, tiulowa suknia z cekinowym haftem, na wyjątkowo eleganckie przyjęcie weselne, 699 zł, klik

Mango, elegancka suknia z koronkowej tkaniny, zdobiona haftowanymi detalami, gdybym wybierała się na przyjęcie w zamku, wybrałabym właśnie ją, 399,90 zł, klik

Mango XXL, wzorzysta sukienka z lejącej tkaniny, z odkrytymi ramionami, na przyjęcie w ogrodzie, dostępna do rozmiaru XXL, 349 zł, klik 

Mohito, zwiewna szyfonowa suknia z nadrukiem kwiatów wiśni, na podszewce, 219 zł, klik

Mohito, tiulowa sukienka o luźnym kroju, z cekinowymi aplikacjami kwiatowymi, odpowiednia dla różnych sylwetek, osobno podszewka, wyjątkowy modny materiał i fason tego lata, 149,99 zł, klik

Simple, kobieca sukienka z kopertowym dekoltem, wyrazista i nietuzinkowa, jedna z moich ulubionych w tym zestawieniu, 599 zł (aktualnie w Simple dla posiadaczy kart stałego klienta obowiązuje rabat 50% na wszystkie nieprzecenione rzeczy, więc ta sukienka z niecałe 300 zł ) klik

Solar, delikatna sukienka o rozkloszowanym fasonie, z przedłużanym tyłem, w delikatny kwiatowy wzór, na mniej zobowiązujące przyjęcie weselne, 399 zł, klik

Zara, wiskozowa, luźna sukienka z kwiatowym nadrukiem, 239 zł, klik

Promod, wysmuklająca sukienka z kopertowym dekoltem i elastyczna talią, 299 zł, klik

H&M, szmaragdowa sukienka, wiązana na szyi, występuje również w błękicie, 229 zł, klik

H&M, piękna sukienka, kojarząca się z greckim stylem, w kolorze głębokiego granatu, zdobiona tasiemkami i koralikami, dostępna także w różu, mój faworyt w tym zestawieniu, 279 zł, klik

H&M, cudowna sukienka z koronkową górą i najmodniejszym w tym sezonie plisowanym dołem, 279 zł, klik A tutaj w wersji od rozmiaru 44 klik

H&M+, gorsetowa sukienka z drapowanej tkaniny, z odpinanymi, regulowanymi ramiączkami, dla Pań w rozmiarze od 44, 229 zł, klik

Dorothy Perkins Curve, od rozmiaru 46, występuje także w pudrowym różu, czerwieni, kobalcie, granacie, 369 zł, klik

Envie de Fraise, dla przyszłej mamy, 469 zł, klik

New Look Maternity, jeszcze jedna propozycja dla Pań w ciąży, wyjątkowo czarna, ale za to z cudownymi kwiatowymi motywami, 189 zł, klik

Envie de Frais, i ostatnia :) obłędny kolor, 239 zł, klik

Showroom, Yuliya Babich wiskozowa suknia z pięknym dekoltem (również na plecach), optycznie wydłużająca sylwetkę, dostępna również w beżu i czerni, 449 zł, klik

Naoko, kobieca i romantyczna suknia w stylu boho, w zależności od dodatków można ją wykorzystać zarówno w eleganckich zestawach, jak i na co dzień w wersji casualowej, 199 zł, klik





12 komentarzy:

  1. Suknie piękne, tylko ja jestem niska i nigdy nie widziałam się w takim kroju, no ale może warto eksperymentować:-). Mam taką sugestię, czy można byłoby liczyć u Ciebie na taką serię postów jak 'ulubieńcy miesiąca'? Bardzo dobrze się takie serie czyta u innych i są bardzo inspirujące.Również jestem po trzydziestce i mam dzieci :-). Pozdrawiam. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam wypróbować każdy fason sukienki. Wzrost nie ma znaczenia :) Czasem suknia jest tak dobrze skrojona, że leży pięknie na każdej sylwetce. Bardzo Ci dziękuję za sugestię dot. postów z ulubieńcami. Na pewno pojawi się u mnie ten cykl, tylko muszę przemyśleć formę i kontekst. Jeszcze raz Basiu dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Idę niebawem na wesele gdzie Państwo Młodzi prosili o stroje w stylu retro, vintage - o rany, ile się naszukałam odpowiedniej sukienki! Ale udało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, poszukiwania niewątpliwie były ciężkie, ale efekt na pewno fantastyczny. Ależ bym chętnie zobaczyła zdjęcia z takiego wesela, na pewno przecudowny klimat będzie :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię długie sukienki, choć na wesele wolałabym taką do kolan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z racji wygody. Sukienka do kolan to także dobry pomysł, choć należy uważać, dokąd się wybieramy, bo nie zawsze będzie pasować do okoliczności :)

      Usuń
  4. ojej, przepiękne są te sukienki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wybór przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? Wszystkie bym kupiła :):):)

      Usuń
  6. Tak bardzo sukienki nie w moim stylu :| Szczególnie, że preferuję raczej krótsze, dłuższe mnie jeszcze bardziej wydłużają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giraffriela, na szczęście każdy preferuje coś innego ;) Muszę się nie zgodzić z Tobą w kwestii długości sukienek i ich wpływu na sylwetkę. Ja mam 174 cm wzrostu, uwielbiam długie sukienki i szczerze mówiąc nie zauważyłam, żeby mnie jakoś szczególnie "wydłużały". Powiedziałabym raczej, że osoby niższe mogą mieć kłopot z tego typu fasonem, ponieważ długość maxi może, choć nie musi, je przytłaczać.

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger