wtorek, 20 czerwca 2017

10 prezentów "last minute" z okazji Dnia Taty :)


Kochani!

Za kilka dni kolejny ważny dzień w roku, a mianowicie Dzień Taty :)
Strasznie się zagapiłam z tym postem, bo choć wcześniej miałam już zaplanowane prezenty, jakie Wam tutaj zaproponuję, to zupełnie zapominałam o publikacji. Gapa ze mnie, więc nadrabiam prędko, tym razem już bez wstępów :) Pamiętajcie tylko o jednej bardzo ważnej rzeczy. Nie liczy się kwota czy atrakcyjność prezentu, najistotniejszy jest fakt pamiętania o tym dniu, spędzenie razem czasu oraz poświecenie kilku chwil na zastanowienie się, co mojemu tacie sprawiłoby dziś największą frajdę.

Pozdrawiam ciepło :)
Bati

Lemon Ducky, plakat z imieniem, 29 zł, klik

Chocolissimo, od napisów, poprzez narzędzia, samochody, przybory do golenia i personalizowane telegramy...wszystko z czekolady i pięknie opakowane, od 18 zł, klik

Podróż po świecie whisky, 59 zł, klik

Wypad na gokarty, 25 zł, klik
Bonami, dla Taty-fana Lego, pojemnik na biurko na przybory do pisania, 35 zł, klik

Pakamera, kubek gwiezdnego taty, 35 zł, klik

Pakamera, pamiętacie z dzieciństwa takie kalendarze? Powróciły i stanowią nieodłączny element biurka Taty-gadżeciarza, od 42 zł, klik

Empik, jeszcze ciepła biografia niedawno zmarłego George'a Michael'a, człowieka niesamowicie uzdolnionego, wrażliwego z nieprzeciętna charyzmą, 37 zł, klik

Kawiarka, dla niespełnionych baristów i smakoszy kawy, już od 22 zł, klik

A jeśli kawiarka, to i dobra kawa się przyda, zaglądnijcie tutaj


Zdjęcie tytułowe jest mojego autorstwa, pozostałe zdjęcia pochodzą ze stron producentów.











2 komentarze:

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger