wtorek, 9 maja 2017

Look of the day (29) - Stripes is always a good idea


Dzień dobry!

Czy "paski" to zawsze dobry pomysł? Moim zdaniem tak :)

To jeden z tych wzorów, który nigdy nie wyjdzie z mody i który możemy spokojnie zakładać o każdej porze roku.
Paski to także deseń, odpowiedni dla wszystkich rodzajów sylwetek. Niejednokrotnie spotkałam się z przekonaniem, iż poziome paski dodają optycznie kilogramów. Uważam, że jeśli wybierzemy odpowiedni krój ubrania (czyli np. nie golf), paski nie będą zbyt szerokie ani w jaskrawych kolorach, to absolutnie nie powinnyśmy się obawiać poszerzenia sylwetki. Jeśli dodatkowo dobierzemy elementy garderoby gładkie, jednokolorowe, to tym bardziej nie ma takiego zagrożenia.
Pamiętajmy także o odpowiednim rozmiarze ubrań. Za mała bluzka, niezależnie od wzoru na niej, zawsze ale to zawsze optycznie nas pogrubi, uwydatniając np. fałdki ;)

Ja paski uwielbiam i zakładam bardzo często. Zazwyczaj są to bluzki czy sweterki, ale mam także dwie letnie sukienki. Tym razem zdecydowałam się na ponadczasowy zestaw czyli bluzka w czarno-białe paski, czarne cygaretki, balerinki i mała listonoszka. Już chyba bardziej klasycznie nie można, ale dla mnie to zestaw idealny. Wygodny, schludny, a i elegancji nie można mu odmówić.

A Wy lubicie ubrania w paski?

Pozdrawiam ciepło, choć za oknem nadal brrrr...
Bati

PS. to mój setny post na tym blogu...ach taki mały jubileusz :)

Bluzka - H&M
Spodnie - Orsay
Balerinki - Zara
Torebka - Primamoda
Okulary - Ralph Lauren
Zegarek - Swatch

Zdjęcia - Kris








3 komentarze:

  1. Mi niestety każdy rodzaj pasków dodaje kilogramów ... Za to ty wygladasz wspaniale i bardzo modnie ! Pozdrawiam cieplutkokochana

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement. Myślę, że zbyt krytyczna jesteś wobec siebie :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger