piątek, 5 maja 2017

22 sukienki na wiosenne przyjęcie :)


Dzień dobry :)

Komunia, 40-rocznica ślubu rodziców czy 50-tka wujka...co by tu założyć? Tak żeby elegancko było, a jednocześnie nie "ciotkowato". Przeczesałam dla Was e-sklepy i wyszukałam 20 propozycji, które moim zdaniem na takie okazje będą odpowiednie. Każdy z tych strojów założyłabym bardzo chętnie sama i mam nadzieję, że zainspirują Was one do zakupów albo do poszukania podobnych ubrań w swojej szafie :)

Wpis powstał na specjalne zamówienie...pozdrawiam Beatko :)

Miłego dnia!
Bati

Promod, przepiękna koronkowa sukienka, na elegancko w zestawieniu z żakietem, mniej oficjalnie z dżinsową kurtką, 249,90 zł, klik

Mango, wzorzysta sukienka z odkrytymi ramionami, 139,90 zł, klik

Promod, wyjątkowo kobieca i delikatna sukienka z odkrytymi ramionami, 169,90 zł, klik

H&M, elegancka, skromna sukienka z rozkloszowaną spódnicą, 139,90 zł, klik

Zara, tunika koszulowa w paski, bawełniana, cudowna, 199 zł, klik

Mohito, rozkloszowana sukienka z wiązanym dekoltem, dostępna także biała i różowa, 79,99 zł, klik

Mohito, dopasowana sukienka w grochy z niegniotącego się materiału, 179,99 zł, klik

Mohito, szyfonowa sukienka z kopertowym dekoltem, 159,99 zł, link

Mohito, urocze koronkowe sukienki dla mamy i córki, 149 zł i 119 zł, klik

Simple, dzianinowa sukienka z ciekawym kołnierzem, 449 zł, link

Anna Field, sukienka z najmodniejszą w tym sezonie spódnicą tiulową, 319 zł, klik

Reserved, bawełniania sukienka w folkowym stylu, będzie moja ;) , 169,99 zł, klik

Reserved, cudowna gładka sukienka z ciekawym wycięciem na plecach, również w bieli, 119,99 zł, klik

Reserved, pamiętacie tę sukienkę, myślę, że także byłaby odpowiednia, klik

Orsay, rozkloszowana sukienka z kwiatowym wzorem, 179,99 zł, klik

Only, sukienka koktajlowa w kolorze bordo, 229 zł, klik

H&M, koronkowa sukienka z delikatnym rękawkiem, dostępna także różowa, 299 zł, klik

Quiosque, trapezowa sukienka z wyszczuplającym wzorem, dostępna do rozmiaru 46! 79,90 zł (przeceniona z 199 zł), Klik

Glamorous Curve, dla Pań powyżej rozmiaru 44, letnia sukienka,odcinana lekko powyżej talii, z uroczymi wstawkami z haftu, 199 zł, klik

Lost Ink Plus, od rozmiaru 44, zwiewna bawełniana sukienka o niebanalnym fasonie, 219 zł, klik

Topshop Maternity, elegancka sukienka z odkrytymi ramionami dla przyszłych mam, 269 zł, klik

Mamalicious, dżersejowa sukienka dla przyszłych mam, 249 zł, klik



Zdjęcia pochodzą ze stroń poszczególnych marek, Zalando








10 komentarzy:

  1. Chyba w najbliższych dniach napadnę Mohito i Promod, bo sukienki mają cudne! Dobrze, że mam je w jednym miejscu :P

    mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wyjątkowo w tym sezonie się postarali :)
      Pozdrówki :)

      Usuń
  2. ja jestem fanką zdecydowanie mohito i orsaya w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Mohito ma ostatnio bardzo ciekawe fasony i wzornictwo. Jeszcze mogliby popracować trochę nad jakością materiałów, bo niestety większość to 100% poliester.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. nie jestem fanką wymienionych marek ale wybrane sukienki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wybór Ci się spodobał :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Dwie bladoróżowe z Propmod i Reserved to moje faworytki. Nr 19 jednak dla mnie postarza :(. W większych rozmiarach wciąż ciężko znaleźć coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech...z tymi większymi rozmiarami to jest tak, że pomimo coraz większej oferty faktycznie trudno znaleźć coś ciekawego. Jeśli już się uda, to zazwyczaj ceny są zaporowe. Ale nie poddaję się, będę nadal eksplorować sieć w poszukiwaniu perełek :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Wszystkie propozycje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger