poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Look of the day (27) - Spring what's wrong with you?


Dzień dobry!

Nie wiem, jak Wy, ale ja patrząc przez okno nieco skonfundowana jestem. Bo niby co to w ogóle ma być? Wiosna? Na termometrze -2 stopnie, na samochodzie 15 cm śniegu, no błagam! Wiem, że taki mamy klimat ;) ale bez przesady.
Nie było rady, trencz wrócił, bo zimowego płaszcza na pewno już z szafy nie wyjmę, nie ma takiej opcji. Na szczęście ciut się ociepliło (tak do 5 stopni) i śnieg stopniał, ale i tak daleko się to wszystko ma do mojego wyobrażenia na temat wiosny i to takiej w pełni, bo przecież maj za pasem.
Żeby nie zmarznąć na kość pod trencz założyłam kaszmirowy sweter i podkoszulkę (co mi się zdarza raz na 5 lat chyba ;). Do tego granatowe cygaretki, także z tych cieplejszych i mokasyny. Kostki trochę mi zmarzły, ale trudno. Chyba jeszcze reumatyzm mi nie grozi ;)

Jeśli szukacie swojego uniwersalnego trencza, to zapraszam tutaj

Miłego dnia!
Bati

Trencz - Zara
Cygaretki - Zara
Sweter - C&A
Mokasyny - Tommy Hilfiger
Torba - Esprit
Okulary - Ralph Lauren

Zdjęcia - Kris :*






8 komentarzy:

  1. W warszawie słoneczko, ale bardzo zdradliwe, bo na zewnątrz jednak zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety u nas cały czas pogoda jak w listopadzie...ech :( zazdroszczę słońca :)

      Usuń
  2. U mnie niestety jest deszczowo :(
    Ładny płaszczyk <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem co z tą wiosną. Strasznie kapryśna ;)

      Usuń
  3. Mam pyt. o cygaretki. Czy to nowa kolekcja?,można prosić o link.
    Takich poszukuję.
    Twój look to piękna klasyka:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię takie klasyczne zestawienia :)
      Cygaretki kupiłam 3 sezony temu, ale w aktualnej kolekcji Zary także są bardzo podobne modele :)

      Usuń
  4. Czy torebka jest z tej kolekcji? Prosze o link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, kupiłam ją bardzo dawno temu.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger