poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Look of the day (25) - Spring is here :)


Kochani!

Wiosna w pełni :) Weekendowa pogoda rozpieściła nas do granic możliwości. Na ulicach krótkie rękawki, gołe stopy i słoneczne okulary...cudownie :)
Ja, kontynuując poprzedni wpis, gdzie proponowałam Wam najmodniejsze modele wiosennych koszul (klik), założyłam na tę wspaniałą pogodę właśnie koszulę i cygaretki. Koszula idealna, przewiewna z kwiatowym wzorem, podkreślającym panującą aurę. Do tego wygodne, skórzane balerinki oraz dawno nie noszony Obag. Jak wiecie, jestem zmarzluchem, więc mnie nie było jeszcze stać na letnią sukienkę, ale ciepły kardigan zostawiłam już w szafie ;)

Pozdrawiam słonecznie!
Bati

Koszula - Jackpot
Spodnie - Zara
Balerinki - Deichmann
Torebka - Obag
Paznokcie - Ekspert Studio Tarnowskie Góry







Zdjęcia - Kris


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger