piątek, 24 marca 2017

Look of the day (24) - 50 shades of blue ;)


Witam Was serdecznie :)

Tak sobie zażartowałam trochę w tytule posta, ale chwytliwy nieprawdaż?
Uwielbiam wszelkie odcienie koloru niebieskiego, a granat wręcz kocham. Wydaje mi się także, że pasuje do mojego typu urody i w przeciwieństwie do np. fioletu nie podkreśla bladej cery i sińców pod oczami.
Żeby cały ubiór nie był zbyt monotonny, to założyłam na siebie różne faktury. Mamy więc pikowaną kurtkę, dżinsowe rurki oraz zamszowe botki. Dodatkowo całość ożywia błękitna koszula w biedronki, ciemnoczerwony pasek i paznokcie. Nie zapominajmy o najważniejszym elemencie dzisiejszego stroju, czyli niesamowitej kopertówce z oczami Tweety. Upolowałam ją na wyprzedaży w Zara i zapłaciłam całe 29 zł. No nie mogłam się oprzeć...tak, wiem, że mam już prawie 40 lat, ale nie przeszkadza mi to w wędrowaniu po mieście z kanarkiem pod pachą ;)

Miłego weekendu :)

Kurtka - Massimo Dutti
Spodnie - Calvin Klein
Koszula - Zara (klik)
Botki - Tommy Hilfiger (podobne tutaj)
Pasek - Orsay
Torebka - Zara
Okulary - Ralph Lauren
Paznokcie - Ekspert Studio Tarnowskie Góry








7 komentarzy:

  1. Świetny outfit, kocham te torebke! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Ja także nie mogę się z nią rozstać :)

      Usuń
  2. Ta torebka jest genialna! Ogólnie cała stylizacja super :)
    https://jolielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! jaki masz rozmiar tej koszuli z Zary ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hej! M, ona trochę taka oversize jest. Lepiej widać ją tutaj :)http://batirulez.blogspot.com/2017/05/look-of-day-28-boyfriend-jeans.html

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger