wtorek, 7 marca 2017

Horoskop modowy :)


Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was do fajnej zabawy :)
Jeśli tak jak ja nie wierzycie w horoskopy, wróżby Tarota to Waszym zdaniem bujdy wyssane z palca, a wszelkie prorocze wizje to najwyżej mogą dotyczyć tego, co dziś zjecie na podwieczorek, to ten wpis jest wprost stworzony dla Was :)
Gdzieś w sieci natknęłam się na link, który radośnie oznajmiał, że o to Zalando wraz ze znaną wróżbitką Esperanza Garcia stworzyło tzw. modowy horoskop. W tymże horoskopie poszczególne znaki zodiaku dowiedzą się nie tylko, co je czeka w 2017 roku, ale również znajdą wskazówki na temat pasujących do nich kolorów, strojów, stylu ubierania się oraz z jakimi innymi znakami zodiaku współgrają.
Ciekawość wzięła górę i pomyślałam, że skoro mój gust jest zapisany w gwiazdach i dzięki temu dowiem się, jak skompletować garderobę, jak nie pogubić się wśród panujących obecnie trendów i może nawet odnaleźć nowy styl, to koniecznie muszę to sprawdzić. Powiem Wam, że to naprawdę ciekawe doświadczenie było, o dziwo wiele z zapisanych tam rzeczy było zgodne z rzeczywistością i bardzo do mnie pasowało.
Mój modowy horoskop zainspirował mnie do stworzenia dwóch stylizacji z dawno nie zakładaną pomarańczową sukienką (ponoć ten kolor wraz ze złotem powinien mi towarzyszyć w tym roku). Zachęcam Was do sprawdzenia, co Wam jest pisane. Może również odnajdziecie w swoich szafach zapomniane już ubrania i nadacie im nowe życie w niebanalnych zestawach.

Link do horoskopu klik

Pozdrawiam!
Bati

PS. jestem Lwem :)
PS2. ten wpis nie jest sponsorowany przez Zalando :)

 Sukienka - Bleifrei
Kurtka - Tommy Hilfiger
Buty - New Balance
Naszyjnik - H&M
Torebka - Wittchen

Sukienka - Bleifrei
Pasek - no name
Buty - Tommy Hilfiger
Naszyjnik - Apart
Torebka - Simple


2 komentarze:

  1. Ja tam nie wierzę w horoskopy ani inne tego typu rzeczy, nie będę więc nawet z ciekawości sprawdzała, co według Zalando ma mi w tym roku pasować :). Ale Twoje zestawy bardzo mi się podobają, jestem ciekawa, jak prezentowałyby się na Tobie ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zrobi się nieco cieplej, to na pewno zaprezentuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger