sobota, 7 stycznia 2017

Look of the day (18)


Dzień Dobry!

Witam was w ten przepiękny, mroźny dzień. Patrzę za okno i napawam się widokiem błyszczącego, zmrożonego śniegu, oszronionych drzew i wszechobecnej oślepiającej bieli. Cudownie jest, jak w krainie lodu :) A ja blondwłosa Elsa, przemierzam świat...ekhm ;) moja wyobraźnia poszalała :)

Jest zima, przyszła koleżanka i dała czadu, -28 stopni w nocy i -15 w dzień to nie przelewki. W takich okolicznościach przyrody niełatwo jest ubrać się stylowo i elegancko, a przy okazji nie odmrozić sobie tyłka. Ja stawiam zdecydowanie na puchowy płaszcz. Nie widzę innej możliwości, prócz może jeszcze zimowej, sportowej kurtki, takiej na ekstremalne warunki pogodowe, ale tej z całym szacunkiem, nie założę nigdy w życiu (chyba że na stok, do jazdy na snowboard'zie). Pod płaszcz założyłam jeszcze wełniany, długi kardigan i kaszmirową sukienkę. Do tego ciepłe rajstopy, niezawodne, nieprzemakalne oficerki i 3,2,1...ciągniemy te sanki :) Było mi ciepło, zarys talii się pojawił, więc może być. Efekt "Pi i Sigma" nie wystąpił :)
PS. Dla osób młodszych ode mnie wyjaśniam, że Pi i Sigma to takie stworki z kosmosu, przebrane w wypasione kombinezony. To taki program z lat 80-tych, moje dzieciństwo :)

Jeśli macie ochotę pooglądać jeszcze inne puchowe płaszcze to zapraszam tutaj oraz tutaj.

Pozdrawiam ciepło!
Bati

Płaszcz - Solar
Kardigan - Benetton
Sukienka - By O la la
Rajstopy - Calzedonia
Buty - Geox
Rękawiczki - Mohito
Torebka - Calvin Klein
Bransoletki - By Dziubeka














3 komentarze:

  1. Sanki! <3
    Tak... Trudno jest wyglądać kobieco podczas zimy ;-) ale Tobie się udało! :-)

    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak, zawartość sanek jest niesamowita :):):)
      Dziękuję pięknie za komplement i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger