poniedziałek, 12 grudnia 2016

Look of the day (17)


Dzień dobry :)

Dziś to co Bati lubi najbardziej, czyli sukienka...czarna sukienka...wygodna sukienka...wyszczuplająca sukienka...sukienka w kwiatki ;) Nic mi więcej do szczęścia nie trzeba :) Jeśli o tej porze roku, ta sukienka będzie jeszcze na dodatek w miarę ciepła, to alleluja, mogę ja nosić codziennie (no prawie...bez przesady ;).
Znalazłam taki ideał, w przystępnej cenie i zupełnie przypadkiem. Mam nadzieję, że długo mi posłuży.
Sukienka wpisuje się idealnie w trend, który aktualnie opanował wszystkie sklepy, a mianowicie trend folk. Wszelakie printy związane z kwiatami, roślinami i innymi elementami folklorystycznymi są jak najbardziej na topie. Ale o tym wkrótce :)

Sukienka - Reserved
Rajstopy - Calzedonia
Buty - Geox
Kolczyki - Orsay
Paznokcie - Ekspert Studio Tarnowskie Góry








2 komentarze:

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger