wtorek, 1 listopada 2016

Look of the day (15)



Dzień dobry :) 

W uzupełnieniu mojego ostatniego wpisu, który zawierał przegląd jesiennych bomberek i parek (zerknijcie tutaj), dorzucam jeszcze jedną kurteczkę, moją :) Kupiłam ją w zeszłym roku, ale widzę, że jest ponownie dostępna, np. w tym miejscu i na dodatek w promocyjnej cenie. Pomimo, iż kurtka wypełniona jest syntetycznym poliestrem, to jest bardzo ciepła. Poza tym ultralekka i zajmuje niewiele miejsca np. w walizce. Uwielbiam ten piaskowy, neutralny kolor, pasujący praktycznie do wszystkiego. Tym razem zestawiłam ja razem z moją ulubioną sukienką, którą znacie już z tego postu oraz ze sznurowanymi botkami. 

Pozdrawiam ciepło :)
Bati

Kurtka - Solar
Sukienka - Tatumn
Rajstopy - Calzedonia
Botki - Tommy Hilfiger
Torebka - Armani Jeans
Komin - Orsay
Paznokcie - Ekspert Studio Tarnowskie Góry








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger