niedziela, 3 kwietnia 2016

To jestem :)

Dzień dobry! :) 

Mój debiut, pierwszy post, pilot, zwiastun, zwał jak zwał... ;) 
 
Skąd ja się tu wzięłam? Mianowicie stąd, że nie potrafię spokojnie usiedzieć na tyłku. Jako mama dwójki pociesznych chłopców i wyemancypowana kura domowa (tak, można i tak) stwierdziłam, że muszę koniecznie zrobić coś dla siebie, a może od siebie dla innych? Trudno mi zdecydować... 
W każdym razie od czasu zakończenia przeze mnie kariery zawodowej (niestety w wieku 35 lat, po 10 latach pracy można poczuć wypalenie zawodowe) moje myśli krążyły wokół domowego ogniska. Jednak jako osoba, która w życiu musi mieć jakiś cel, która bez wyzwań i planów gaśnie, postanowiłam zrobić coś, co pozwoli oderwać mi się choć na chwilkę od codzienności, absolutnie nie szarej i nudnej, ale jednak codzienności. 
Jako kobieta "dobrzepotrzydziestce" a może nawet "przedczterdziestką" postanowiłam podzielić się z Wami tym, co lubię, co mnie fascynuje, interesuje, czym żyję na codzień. Będzie o modzie, urodzie, spędzaniu wolnego czasu, książkach, kuchni, a raczej o wypiekach, bo gotować nie znoszę ;) Chciałabym stworzyć miejsce, do którego chętnie zaglądną kobiety niezależnie od wieku, o zróżnicowanych zainteresowaniach. W którym będzie czasem kolorowo i radośnie, a innym razem trochę poważniej, w odcieniach szarości, ale nigdy nudno. 
Tak, takie mam ambicje, tu i teraz. 
 
To zaczynam :)
 
Bati

2 komentarze:

  1. Podoba mi się to określenie "wyemancypowana kura domowa" :) chyba mamy wiele wspólnego..
    Iza, pomyslnaciasto.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Iza, w takim razie zapraszam do odwiedzin, a i ja będę zerkać, co u Ciebie :)

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger