czwartek, 14 kwietnia 2016

Look of the day (2)

Witajcie :)

I znów dzień minął zbyt szybko. Miałam nieco inne plany odnośnie tego wpisu, ale skutecznie zmienił je mój starszy syn, który o godz. 19.30 wyłożył przede mną zawartość pudełka pt. lego technic coś tam coś tam i powiedzial: mamuniu, pomóż. Ok, nie ma problemu, machnę w 20 minut i po krzyku. Po godzinie doszłam do wniosku, iż dobrze, że politechnikę skończyłam, bo chyba bym nie ogarnęła tej terenówki policyjnej. 
Tym samym postu nie napisałam, ale za to dziecko wniebowzięte :)

Żeby jednak nie bylo całkiem beznadziejnie, wrzucam drugi "look of the day".
Autentyczny, mój, który dziś mi towarzyszył. Taki zwyklaczek, do biegania, załatwiania codziennych spraw, wygodny, bez spinki, na cebulkę, bo poranki jeszcze chłodne, a popołudnia już sympatycznie ciepłe.

Poncho - Orsay, ciepłe, wełniane, w moim ulubionym kolorze (oczywiście poza granatem)
Koszula - H&M, cienka, zwiewna, luźny fason
Spodnie - GAP
Mokasyny - Tommy Hilfiger, najwygodniejsze buty świata, skórzane, lekkie jak piórko

Bati


Szybka dzisiejsza stylóweczka, wygodna, taki zwyklaczek 😊 🆕 szczegóły za chwil kilka na blogu 🆕 #stylizacja #outfit #lookoftheday #instafashion #blogger #fashion #polishgirl #polishwomen #polishstreetstyle #poncho #orsay #koszula #spodnie #trousers #GAP #jeans #buty #mokasyny #shoes #tommyhilfiger #hilfiger #hm #handm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger