wtorek, 5 kwietnia 2016

Look of the day (1)

Czy Wasza doba także jest za krótka? Moja zdecydowanie tak. 
Jednak zebrałam resztki sił i w związku z tak miłym przyjęciem mojego szalonego pomysłu, jakim jest ten blog i tak fantastycznym odzewem z Waszej strony, stworzyłam jeszcze ten krótki pościk, przedstawiający wygodny outfit, idealny na popłudniowy spacer z dziećmi.

Kocham granat, kocham sukienki (to temat rzeka, który pewnie nie raz podejmę), lubię mieszać style i w kontrze do panujących trendów lubię, gdy buty pasują kolorystycznie do torebki...tak, wiem, strasznie to passé :)

To wejdźmy w szczegóły:
1. Sukienka wygodna (nie założę nic krępującego ruchy, gryzącego, niemiłego dla ciała czy śliskiego), lekko poszerzana w okolicy talii, idealnie ukrywa pociążowe fałdki ;) U dołu ściągacz, żeby ludzi nie gorszyć, gdy pochylam się do dzieci.
2. Kurtka przedwiosenna taka, lekka, pikowana, taliowana
3. Buty sportowe, leciuchne, mega wygodne...pewnie szpilki byłyby elegantsze, ale któżby w nich za hulajnogą nadążył
4. Torebka o fasonie listonoszki, gdyż obie ręce muszą być wolne, nie ma szans na torebunię w stylu "pańci", czyli w dłoni, czy na przedramieniu.

To pierwszy "look of the day" tutaj, mam nadzieję, że znośny dla oka. Jedno jest pewne, jest mój, nie udawany, nie wymyślony specjalnie dla potrzeb tego bloga, sprawdzony w bojach na placu zabaw i na naszym boisku do koszykówki :)

Bati

Sukienka - Tatuum
Kurtka - Massimo Dutti
Buty - New Balance
Torebka - Armani Jeans
Rajstopki - Calzedonia

Zdjęcia - Kris
Spacerowo, wygodnie...i żeby za dziećmi nadążyć🐰🐣👨‍👩‍👧‍👦 #sukienka #dress #tatuum #kurtka #jacket #massimodutti #rajstopy #tights #calzedonia #buty #shoes #newbalance #torebka #bag #armanijeans #outfit #stylizacja #spacer #familytime #firstoutfit #instaoutfit #blog
 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Sukienka robi podstawę i pasuje do butów. Plus rajstopy i kurtka i wyszło świetnie. PS. Świetne nogi, zazdroszczę. Rzadko chodzę w sukienkach właśnie z ich powodu. Nie są grube tylko takie ..niezgrabne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz założyć sukienkę maxi ;) i schować pod nią to, czym wolałabyś się nie chwalić :) spróbuj :) Dziękuję Ci pięknie za tak miły komentarz :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Copyright © 2016 Bati RULEZ , Blogger